1. Hogyan rendeljek?
Egyszerű az egész! Csak pakold bele a kosaradba a kívánt termékeket a “Kosárba rakom” gomb segítségével. Ha végeztél, a jobb felső sarokban találod a Kosarad, amire rákattintva összesítve találod a megrendelni kívánt termékeket és a végösszeget. Alakítani van lehetőséged még rajta, akár törölni terméket, vagy hozzáadni és csökkenteni a darabszámokon. Ha minden megvan és biztos vagy a vásárlásban, akkor kattints a “Tovább a pénztárhoz” gombra. Ekkor átdob egy új oldalra: – bal oldalon az adataidat kell megadnod. Fontos, hogy pontos adatok legyenek megadva, hogy a csomag kézbesítése sikeres legyen. Még fontosabb pedig az, hogy olyan címet adjunk meg szállítási címnek, ahol napközben áttudod venni a csomagot. Ha bizonytalan vagy az átvételben, rendelésedet kérheted Gls csomagpontra is! A kiválasztott üzletben napközben bármikor átveheted a csomagodat 5 napon keresztül. – jobb oldalon található a rendelés összesítése, illetve itt lehet kiválasztani azt, hogy utánvétellel vagy banki átutalással kéred.
2. Utánvétel vagy Banki átutalás?
UTÁNVÉT – Fizetés ebben az esetben a futárnak történik, amikor házhoz szállítja neked a csomagot, vagy a kiválasztott Gls csomagpontos üzletben. – Utánvét díja 390 Forint, ami hozzáadódik a normál szállítási költséghez (Házhoz szállítás: 990 + 390 , Gls csomagpont: 790 + 390) – Mindig ügyelj arra, hogy legyen nálad elegendő összeg a fizetéshez, mert más esetben sajnos a csomagot nem tudod átvenni. BANKI ÁTUTALÁS – A rendelésed leadása után az e-mail címedre kapott összesítő levélben kapod a banki utaláshoz szükséges adatokat. Tehát név és bankszámlaszám, ahova el kell utalnod a feltüntetett összeget 2 napon belül, különben a rendelésed sikertelen lesz, törlésre kerül. – A megjegyzés rovatba feltétlenül írd bele a rendelési számodat vagy a rendelésnél megadott nevet – Ha interneten keresztül történik az átutalás, általában aznap, vagy másnap délelőtt már az összeg beérkezik hozzánk, viszont ha bankon keresztül teszed a számlára az összeget, akkor 1-2 napot is igénybe vehet a tranzakció, amíg elér hozzánk. Kérjük, ezt vedd figyelembe a szállítási időnél is. – Banki átutalásnál a szállítási költség 990 Forint.    A szállítási díjak belföldi cím esetén érvényesek. Amennyiben külföldi címre kéred a kézbesítést, kérjük, előtte egyeztess velünk a várható szállítási díjról.
3. Rendelés feldolgozása
A, Rendelésedet leadva minden esetben egy összesítő levelet kapsz tőlünk. B, Banki átutalásnál, ha az összeg beérkezett hozzánk, egy újabb értesítő levelet küldünk, hogy a csomagot elkezdtük feldolgozni. Utánvétnél ezt az első levél már tartalmazza. C, Feldolgozás után egy utolsó levél fog tájékoztatni arról, hogy a csomag át lett adva a futárnak.
4. Mennyi a szállítási idő? Szállítási információk
A leadott rendeléseket feldolgozás után átadjuk a futárnak. Onnantól számítva általában 1-2 nap a szállítási idő. Csomagjainkat a Gls futárszolgálat kézbesíti. Házhoz szállítás Szállítási díj: – 990 Forint csomagonként, ha az összeg átutalással rendezve lett előtte – 990 Forint + 390 Forint felár utánvéttel Gls csomagpont Szállítási díj: – 790 Forint csomagonként, ha az összeg átutalással rendezve lett előtte – 790 Forint + 390 Forint felár utánvéttel Ha leadtál már egy rendelést, de időközben megtetszett még valami, akkor a második rendelésedet is add le nyugodtan, a megjegyzés rovatba pedig írd bele számunkra, hogy a 2 rendelésedet vonjuk össze. Így csak egy szállítási díjat kell kifizetni. Fontos, hogy ezt addig teheted meg, amíg nem kapsz egy “Rendelés teljesítve, csomagod átadva a futárszolgálatnak” levelet az e-mail címedre!
5. A termék visszaküldése
Ha elégedetlen vagy a termékkel, lehetőséged van visszaküldeni azt nekünk, az árát pedig visszatérítjük! – Ha a termék méretbeli probléma miatt nem lett jó, vagy egyszerűen csak nem tetszik: Visszavásároljuk azt! Ez annyit jelent, hogy az árut visszaküldöd nekünk, majd mikor mi kézhez kaptuk, visszautaljuk az árát. Ebben az esetben a visszaküldés miatt kifizetett szállítási költség a vevőt terheli. – Ha a termék hibás: (Szakadt, foltos, rojtos, stb… Természetesen ilyen nem fordulhatna elő, hiszen mindent leellenőrizve küldünk el.) Ugyanúgy visszavásároljuk! Ekkor már a visszaküldés miatt kifizetett szállítási költséget is mi álljuk. Ha megérkezett a termék hozzánk, annak az árát és a postaköltséget, amit kifizettél a visszaküldésre, elutaljuk neked. Fontos, hogy a visszaküldött termék ugyanabban az állapotban kerüljön vissza hozzánk, ahogyan mi azt elküldtük! Nem lehet rongálódott, a címkét ne vágd le róla, ne vedd használatba, ne mosd ki, különben nem tudjuk megtéríteni neked a teljes összeget utána! Még fontosabb: A visszaküldés előtt kérjük először mindig vedd fel velünk a kapcsolatot. A problémát részletesen tudasd felénk, hogy segíteni tudjunk a megoldásban. A visszaküldés 14 munkanapon belül lehetséges! Tehát, ha megkaptad az árut és nem megfelelő, azt mindig idejében tudasd felénk!(Ha ez valami oknál fogva több idődbe kerülne, kérjük jelezd felénk előre!)
6. Hibajelentés
Ha bármilyen problémát észlelnél az oldal működésével kapcsolatosan, kérjük jelezd felénk azt, hogy minél hamarabb javítani tudjuk azt! Kapcsolat felvétel a következőn: info@purrycat.hu
7. Egyéb
Bármilyen kérdésed merülne fel velünk vagy az oldallal kapcsolatosan, szintén az alábbi címre írj nekünk: info@purrycat.hu